بازی جدید شرکت Konami تحت عنوان Grimoire of Souls در اپل آرکید در دسترس عموم قرار گرفت

سه شنبه 26 مرداد 1400
22:28
مهدی چنگیز

اپل آرکید اخیراً از مرز ۲۰۰ گیم در سرویس خود گذشت و چندین گیم جدید نیز به زودی به جمع آن اضافه خواهد شد. این گیم ها عبارتند از: Zookeeper World ، Asphalt 8: Airborne و Layton’s Mystery Journe

گیم دیگری که می‌توان به لیست اضافه نمود بازی Castlevania: Grimoire of Souls می باشد. این بازی از جمله بازی های بسیار مشهور ژاپنی متعلق به شرکت شناخته ‌شده شرکت کونامی می باشد که به طور اختصاصی فقط در اپل آرکید منتشر می‌شود و کاربران با داشتن آیفون، آیپد، مک و یا اپل تی وی می‌تواند به این بازی دسترسی پیدا کند.

لازم به ذکر است که این بازی در سال ۲۰۱۹ اپ استور کانادا یک حضور کوتاه مدت داشت، اما به دلایلی نامشخص در کمتر از یکسال از لیست برداشته شد. اما حالا در اپل آرکید اضافه شده است. کاربران می توانند با ساید اسکرول کردن صفحه به مجموعه ای از کاراکترهای مشهور این بازی که به شبیه گیم های ویدیویی که سبک گوتیک ساخته شده است را مشاهده کنند.

شخصیت‌هایی نظیر آلوکارد، سایمون، بلمونت، شارلوت، شنوا، ماریا و غیره از آن جمله هستند. بازیکنان در این بازی باید مسیر خود را با استفاده از مجموعه ای از حمله ها، سلاح ها و حرکات منحصر به فرد کاراکترهای مربوط به این بازی از میان ارتش دراکولا باز کنند. علاوه بر این Oregon Trail گیم جدید دیگری که در اپل آرکید اضافه شده است که یک بازی بسیار کم حجم می باشد.

اپل آرکید یک سرویس استریمینگ بازی می باشد که کاربران توانند با پرداخت حق ثبت‌نام از ۴.۹۹ دلار در ماه و یا ۴۹.۹۹ دلار در سال از آن استفاده کنند. این سرویس که بر اساس حق سرویس ثبت نام کنندگان طراحی شده است، اجازه دسترسی به مجموعه ای از بیش از ۲۰۰ بازی بدون هیچ گونه دخالت تبلیغات و یا خریدهای داخل اپلیکیشنی را از طریق وسیله های آیفون و آیپد و اپل تی وی می دهد. به مرور زمان گیم های بیشتری به این پلتفرم اضافه خواهد شد. همینطور برای ثبت نام کنندگانی که بار اول آنها می باشد رایگان یک ماهه ارائه می‌شود.


[ بازدید : 403 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به texnoli است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]