اپل قصد دارد در ماه سپتامبر اولین فروشگاه اپل استور خود را در ووهان چین افتتاح کند

سه شنبه 19 مرداد 1400
23:13
مهدی چنگیز

اپل قرار است که به زودی فروشگاه اپل استور جدید را در چین افتتاح کند که قرار است در یکی از مراکز خرید اصلی به نام اینترنشنال پلازا واقع در شهر ووهان شروع به کار بکند. کاملاً واضح است که چین یکی از مراکز عظیم و مهم برای اپل می باشد و این در حالی است که اپل در کوارتر سوم ۲۰۲۱ تقریباً ۶۰ درصد رشد درآمد را تجربه نمود.

به منظور آنکه بتواند به این رشد در آینده در منطقه چین ادامه دهد این شرکت خود آماده می‌کند که یک فروشگاه جدید را در شهر ووهان افتتاح نماید. بر اساس منبع خبری Patently Apple این اپل استور واقع در مرکز خرید اینترنشنال پلازای شهر ووهان از بخش دولتی ایالت Hubei بازبینی شد و تاییدیه لازم را دریافت نموده است.

این فروشگاه به مساحت ۹۵۰۰ فوت مربع واقع در طبقه دوم مرکز خرید اینترنشنال پلازای ووهان می باشد. انتظار می‌رود که این فروشگاه در ماه سپتامبر امسال همزمان با رونمایی آیفون ۱۳ و سایر محصولات افتتاح شود. در حال حاضر اپل در ۲۱ شهر مختلف چین ۴۲ فروشگاه اپل استور را بنا کرده است. شهر شانگهای دارای ۷ فروشگاه اپل استور و بعد از آن پکن است که دارای ۵ فروشگاه اپل استور می باشد.

مدیرعامل شرکت اپل تیم کوک اعلام نمود که کوارتر سوم از لحاظ رشد فروش به خاطر تقاضای بالا از جانب مشتریان در چین بسیار قوی و قابل قبول بوده است. اپل در گزارش ماه جون آشکار نمود که این شرکت توانسته ۱۴.۷ میلیارد دلار فروش داشته باشد. او در این مورد بیان نمود که ما تقاصای بسیار بالایی را به خصوص برای مدل های آیفون ۱۲ پرو و آیفون ۱۲ پرو مکس داشته ایم و همینطور در چین تقاضای بالایی از لحاظ فروش کامپیوترهای مک، سرویس‌های اپل و محصولات پوشیدنی مانند اپل واچ وجود داشته است.


[ بازدید : 241 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به texnoli است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]