مک بوک ایر های mini LED با گزینه های رنگ مختلف در اواسط ۲۰۲۲ به بازار می آیند

شنبه 23 مرداد 1400
21:17
مهدی چنگیز

بر اساس گزارشات اپل مک بوک ایر های جدید با صفحه های نمایش مینی ال ای دی را در اواسط ۲۰۲۲ ارسال خواهد نمود. این گزارشی است که توسط تحلیلگر معتبر اپل مینگ چیکو به تازگی ارائه شده است. این تحلیلگر در آخرین یادداشت خود به سهام داران اپل برنامه رونمایی برای تمام مدل های مک بوک ایر و جزئیات آن را آشکار ساخت.

او در این گزارش اشاره می کند که مک بوک های ایر های جدید طراحی تازه ای برخوردار خواهند بود ولی هنوز مشخص نیست که از چیپ های M1 برخودار باشند و یا اینکه گزینه های پیشرفته برای آنها در نظر گرفته شود.

او همچنین از اشاره می کند که مک بوک ایر های با صفحه نمایش مینی ال ای دی احتمالاً در قیمتی مشابه با مک بوک های M1 ارائه خواهند شد و متعاقباً این تحلیلگر انتظار دارد که مدل های مک بوک ایر m۱ کنونی از لحاظ قیمت کاهش قابل ‌توجهی را خواهند داشت. با توجه به آنکه مدل های جدیدتر با ویژگی های به روز رسانی شده جانشین آنها را جای آنها را خواهند گرفت.

همینطور او پیش بینی می کند که چندین گزینه رنگ مختلف همراه با تغییر طراحی در مک بوک ایر های آینده به کار رود مشابه آنچه که مک بوک پرو های جدید که انتظار رونمایی آنها را در پاییز امسال داریم. مینگ چیکو عقیده دارد که شرکت BOE تامین کننده اصلی صفحه های نمایش برای مک بوک های آینده را خواهند داشت که در کنار آن شرکت ال جی نقش کمکی برای تامین این قطعات را نیز بر عهده خواهد داشت.

در ۲۳ جولای این تحلیلگر گفت که نسل بعدی مک بوک ایر ها دارای صفحه های نمایش مینی ال ای دی با اندازه ۱۳.۳ اینچ خواهند بود. در حال حاضر مک بوک ها دارای صفحه های نمایش رتینای ۱۳.۳ اینچی هستند که از تکنولوژی بک لایت ال ای دی استفاده می کنند.


[ بازدید : 255 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به texnoli است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]