اسپاتیفای تصمیمش را برای سازگار نمودن پلتفرم خود با قابلیت ۲ AirPlay تغییر داد

پنجشنبه 21 مرداد 1400
15:30
مهدی چنگیز

درست یک روز پس از آنکه شرکت اسپاتیفای در یک فروم اعلام نموده بود که این پلتفرم در حال حاضر قصد آن را ندارد که بخواهد قابلیت AirPlay 2 را حمایت کند و این شرکت فعلاً پروژه اخیر را به حالت تعلیق درآورده است، در روز شنبه در بیانیه جدیدی به وضوح اعلام نمود این پلتفرم در آینده نزدیک از قابلیت سازگاری با AirPlay 2 برخوردار خواهد شد.

در نوشته اولیه عوامل اجرایی اسپاتیفای که خبر از تعلیق پروژه مربوط به سازگاری این پلتفرم با قابلیت AirPlay 2 می داد، اما ظاهراً بدلیل مخالفت شدید کاربران iOS این تصمیم توسط مدیران اسپاتیفای تغییر داده شد. در پست اولیه اشاره شده بود که این پروژه از آن جهت که تغییرات زیادی را می طلبد قابل اجرا در زمان حال نیست.

اما در روز شنبه با به‌روزرسانی جدیدی در فروم در ابتدا از کاربران برای به وجود آمدن سردرگمی و سوء تفاهمی که پیش آمده بود عدرخواهی نمود و این شرکت به وضوح بیان داشت که برای شفاف نمودن اوصاع باید بگوییم که اپلیکیشن اسپاتیفای قابلیت AirPlay 2 را در آینده نزدیک ساپورت خواهد کرد.

ظاهراً بعد از آنکه اسپاتیفای اولین نوشته خود را در فروم منتشر نمود با مخالفت بسیار زیاد کاربران مواجه می‌شود و شرکت یک روز پس از اعلام نظر اولیه خود تصمیم خود را تغییر داد. البته باید توجه داشت که اسپاتیفای از آنجا که سرویس استریمینگ موزیک می باشد به عنوان یکی از رقبای اصلی اپل موزیک شمار می‌رود و در گذشته نیز اپل را به خاطر اعمال غیر یکسان و غیر منصفانه در اپ استور مورد انتقاد قرار داده است.

اما در حال حاضر این شرکت مجبور است که اپلیکیشن ‏ios خود را در آینده نزدیک به گونه‌ای به روز رسانی کند که از قابلیت سازگاری AirPlay 2 برخوردار باشد. البته لازم به ذکر است که اپل از سال ۲۰۱۸ به کلیه اپلیکیشن های تردپارتی اجازه دسترسی قابلیت به AirPlay را داد و در سال ۲۰۱۹ اسپاتیفای درخواست اپل را برای قابلیت سازگاری این شرکت با قابلیت سیری رد نمود.


[ بازدید : 259 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به texnoli است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]