شرکت فاکسکان قطعات دوربین آیفون ها را مونتاژ خواهد کرد

شنبه 23 مرداد 1400
21:21
مهدی چنگیز

فاکسکان به عنوان مهمترین تامین کننده اپل قرار است که عمل مونتاژ نمودن قطعات دوربین آیفون ها را نیز انجام دهد. در صورتی که قبلا این شرکت ماژول دوربین ها به صورت کاملاً ساخته شده خریداری کرده و در داخل آیفون جای می داد.

اپل به طور پیوسته در حال توسعه دوربین‌های آیفون می باشد، به طوری که قرار است برای آیفون ۱۴ که در سال ۲۰۲۲ خواهد آمد یک سیستم جدید متحدالشکل اضافه شود. شاید به منظور آماده سازی برای ایجاد سیستم اخیر فاکسکان نیز وظیفه مونتاژ نمودن و اتصال نمودن لنزها و سایر قطعات برای دوربین های آیفون را نیز به عهده گرفته است، به جای آنکه بخواهد دوربین‌های تمام شده را از سایر شرکت‌ها خریداری کند.

بر اساس منبع خبری The Elec فاکسکان در حال خریداری تجهیزات تخصصی برای بازبینی و بررسی ماژول های دوربین از یک شرکت کره جنوبی به نام Hyvision System می باشد. این تجهیزات به طور ویژه به منظور بازبینی نحوه قرارگیری حسگرهای تصویری و لنزهای واید، اولترا، واید و تله فوتو می باشد. قبل از این اپل ماژول‌های دوربین را به طور کامل از شرکت‌هایی مانند LG InnoTek خریداری می‌کرد و بنا به گزارشات شرکت Hyvision System همچنین تجهیزات بازبینی دوربین را به شرکت LG InnoTek نیز ارائه نموده است.

عقیده بر این است که این عمل می‌تواند تا حد زیادی هزینه ها را نیز کاهش دهد. در این مورد هنوز اطلاعات دقیق بیشتری در دسترس نیست، اما ظاهراً شرکت فاکسکان حال توسعه خطوط تولید کنونی خود می باشد تا بتواند این قطعات را نیز خریداری نموده و از این طریق در هزینه های خود صرفه جویی کند تا اینکه بخواهد با پرداخت هزینه مونتاژ در سایر کمپانی ها هزینه اضافی بپردازد.

از طرف دیگر شرکت LG InnoTek گزارش شده است که در حال توسعه قابلیت زوم در دوربین آیفون ها می باشد، و شاید از سیستم تاشویی مشابه با آنچه که سامسونگ در قطعات دوربین خود مورد استفاده قرار داده است بهره ببرد.


[ بازدید : 254 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به texnoli است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]