نسخه پنجم بتای سیستم عامل macOS 12 Monterey طراحی جدید را برای آیکون های iWork آشکار می سازد

دوشنبه 25 مرداد 1400
21:54
مهدی چنگیز

بر اساس تصاویر به دست آمده توسط مکرومرز اپل در حال به روز رسانی آیکون های خود در اپلیکیشن های iWork در سیستم عامل macOS می‌باشد. این آیکون های جدید در فریم ورک نسخه ۵ سیستم عامل macOS 12 Monterey beta اضافه شده‌اند که ارتباط آن را با اپلیکیشن iMessage نشان می‌دهد.

تصاویر جدید آیکون های iWork درس سیستم عامل macOS واقع در بخش صفحه ها، اعداد و بخش کینوت از آنجایی که دارای اندازه بسیار کوچک هستند از لحاظ رزولوشن کیفیت بسیار پایینی دارند، اما کاملاً واضح هست که دارای یک طراحی مسطح و پس زمینه های ساده می باشد که تمام آیکون های مربوط به iWork را در بر می گیرد.

آیکون های بخش iWork برای اولین بار در سیستم عامل ios 7 معرفی شده‌اند و آخرین نسخه سیستم ‌عامل macOS Big Sur که در ماه نوامبر ۲۰۲۰ معرفی شد. آیکون های موجود در بخش صفحات سیستم عامل macOS Big Sur تم نارنجی همچنان مانند گذشته می باشد و یک قلم با زاویه ۴۵ درجه نسبت به صفحه قرار گرفته است، اما در نسخه قبلی قلم دارای یک طراحی مسطح با حالت واقع گرایانه ای از یک قلم سفید بود.

اما در نسخه ی کنونی سیستم عامل macOS این آیکون دارای پس زمینه نارنجی و یک قلم است که بیشتر حالت گرافیکی دارد که در روی یک پد سفید از کاغذ با زاویه ۴۵ درجه قرار گرفته است. آیکون Numbers در سیستم عامل جدید Monterey دارای یک پس زمینه سبز جدید ساده است که در روی آن میله های چارت سفید رنگ قرار گرفته اند، اما در بخش Keynote نیز آیکون های جدید دارای یک پس زمینه آبی می باشند مشابه با آنچه که در آیکون Numbers در سیستم ios وجود دارد.

این آیکون های جدید قرار است پس از به روز رسانی در سیستم عامل macOS 12 Monterey در اپلیکیشن iWork اعمال شوند. هنوز مشخص نیست در حال حاضر که آیا این آیکون ها در بخش iWork در سیستم عامل iOS 15 نیز اضافه خواهند شد.



[ بازدید : 233 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به texnoli است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]