اپل توضیح می‌دهد که چگونه قابلیت تشخیص افراد در اپلیکیشن Photos در سیستم عامل iOS 15 بهبود یافته است

شنبه 9 مرداد 1400
15:06
مهدی چنگیز

در وب سایت اختصاصی ios 15 اپل در مورد خصوصیات جدید اضافه شده به اپلیکیشن Photos برای قابلیت تشخیص افراد جزئیاتی را اشاره کرده است. اپال در این هفته در یک نوشته بلاگ که در مورد درک ماشینی اطلاعات بیشتری را در ارتباط با این ویژگی جدید ارایه داده است می‌گوید که با بهبود رسانی های انجام شده در سیستم درک ماشینی وسیله آیفون حالا قابلیت تشخیص افراد تا حد زیادی بهبود یافته است.

اپلیکیشن Photos در سیستم‌عامل ۱۵ iOS قادر است که افراد را در حالت های مختلف نظیر در هنگام پوشیدن لوازم شخصی و جانبی و همینطور افرادی که صورت‌های آنها به گونه‌ای پوشانده شده است را تشخیص دهد. برای این که اپل به چنین موفقیتی دست یابد می‌گوید که از ترکیبی از داده‌های حاصل از صورت و بالاتنه استفاده می کند تا بتواند برای افرادی که صورت های آنها قابل تشخیص نیست آنها را شناسایی کند.

در این نوشته گفته می‌شود که این قابلیت جدید می تواند آدم ها و افراد را در موقعیت هایی که قبل از این غیرممکن بود شناسایی کند. در این نوشته بلاگ جزئیات زیادی در ارتباط با چگونگی استفاده از سیستم‌های درک ماشینی و به کار بردن داده ها برای تشخیص نهایی افراد توضیح داده می شود.

همین طور در ارتباط با این مهم صحبت شده است که اپل چگونه از این سیستم‌های درک ماشینی برای تشخیص افراد استفاده می می کند در حالتی که هنوز حفظ حریم شخصی کاربر حفظ می شود. این ویژگی ممکن است که در آینده بتواند به طریقه های مختلف توسط اپلیکیشن‌های گوناگونی که قابلیت های هوش مصنوعی و درک ماشینی کار می‌کند مورد استفاده قرار گیرد و بتواند به کاربران در مقاصد سرگرمی و یا اطلاعاتی کمک نماید. در اینجا نکته مهم این است که اپل تاکید دارد که با وجود تجزیه و تحلیل از عکس‌ها حریم شخصی افراد همچنان حفظ می‌شود.


[ بازدید : 50 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به texnoli است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]