اپل می گوید ویژگی Spatial Audio با آیفون ایکس آر، آیپد و آیپد مینی کار نمی کند

شنبه 9 مرداد 1400
15:03
مهدی چنگیز

اپل امروز آشکار ساخت که کدام وسیله ها می توانند ویژگی های جدید Spatial Audio را از طریق اسپیکرهای خود حمایت کنند و بر اساس آن اطلاعات مشخص شد که آیفون های قدیمی تر و همینطور آیپد های نسل های قبلی قادر به حمایت این ویژگی جدید نیستند.

در صفحه پشتیبانی این شرکت اپل می‌گوید که اسپیکر های وسیله های مانند آیفون ایکس آر و جدیدتر به جز آیفون اس ای، آیفون ۱۱ و آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی، آیپد ایر نسل ۴ می‌توانند قابلیت Spatial Audio حمایت کنند.

پیش از این نوشته های در صفحه پشتیبانی اپل آمده بود که ویژگی Spatial Audio همچنین با آیفون ایکس آر و آیپد مینی ۵ و آیپد ایر ۳ و آیپد های نسل ۶ و ۸ سازگار می باشد. اپل هنوز در صفحه اپل موزیک خود اطلاعات مربوط به وسیله های سازگار با این ویژگی های پیشرفته را هنوز به روز رسانی نکرده است. این اولین باری نیست که اپل اطلاعات سردرگمی در ارتباط با وسیله هایی که قادر به کار کردن با Spatial Audio می باشد را ارائه کرده است.

این در حالی است که پیش از این در صفحه اپل موزیک اشاره شده بود که ویژگی Spatial Audio با آیفون ۷ و وسیله های جدید تر سازگار خواهد بود. اما در ماه جون اینطور نوشته شد که این ویژگی با آیفون ایکس و مدل‌های جدیدتر سازگار است. احتمال دارد که اپل به زودی در بخش صفحه اپل موزیک نیز وسایل سازگار با این ویژگی های پیشرو به روز رسانی کند.

اگر چه به نظر می‌رسد این است که ویژگی Spatial Audio تنها محدود به آیفون و آیپد های جدید تر می می‌باشد، اما آنهایی که دارای آیپد و آیفون های قدیمی تر هستند هنوز می‌توانند به این ویژگی از طریق هدفون های سازگار استفاده کنند. هدفون هایی نظیر ایرپاد، ایرپاد پرو، ایرپاد مکس، بیتس ایکس، بیتس سولو ۳، بیتس فلکس، بیتس استودیو بادز از آن جمله می باشد.


[ بازدید : 38 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به texnoli است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]