مودم ۵G اپل می‌تواند در آیفون های ۲۰۲۳ به کار رود

سه شنبه 21 ارديبهشت 1400
0:01
مهدی چنگیز


ر اساس گفته‌های تحلیل گر شناخته شده مینگ چی کو اپل تا سال ۲۰۲۳ می تواند مودم های ساخت خود استفاده کند. این تحلیل گر در یادداشتی به سهام داران پیش‌بینی می‌کند که چیپ های ۵G اپل می تواند در آیفون های سلولار ۲۰۲۳ بکار روند. اما او همچنین خاطر نشان می سازد که ممکن است به دلیل برخی تاخیر ها این زمان کمی به تعویق بیافتد.

او در این مورد بیان می‌کند که ما پیش‌بینی می‌کنیم آیفون ها در سال ۲۰۲۳ بتوانند مودم ساخت خود خود را دارا باشند. از آنجایی که فروش گوشی های ۵G اندرویدی همچنان هنوز بازار خود را آنچنان که باید پیدا نکرده است, شرکت کوالکام بیشتر برای نسخه های نسل فورجی سفارشات بیشتری را دریافت می‌کند تا بتواند سفارشات مربوط به اپل را به گونه ای جبران کند.

این تحلیل گر قبلا نیز پیش بینی کرده بود که مودم های ساخت اپل تا سال ۲۰۲۲ جانشین مودم های ۵G کوالکام خواهند شد. در سال ۲۰۱۹ نیز گزارش هایی در ارتباط با تلاش های اپل برای ساخت مودم های خود در سطح وب منتشر شد. در همان زمان بود که اپل هم چنان از چیپ های اینتل به عنوان منبع اصلی خود استفاده می‌کرد. اما منابع متصل به چرخه های تامین کنندگان ادعا می کند که اپل در حال شتاب بخشیدن به ساخت چیپ های مودم های ساخت خود می باشد که بتواند آن را هرچه زودتر جایگزین مودم‌های ۵G اینتل و یا کوالکم کند.

اما شرکت اینتل بعد از آنکه اپل و کوالکام وارد نزاع قانونی بر سر استفاده از لایسنس های مربوط به چیپ های سلولار شده‌اند، از صحنه ساخت مدل های موبایلی کناره گیری نمود. همانجا بود که اپل پتنت های عمده مربوط به ساخت مودم را از اینتل خریداری کرد تا بتواند آنها را در پروژه های آینده به کار برد. پس از آن بود که کوالکوم برای بار دوم به عنوان یکی از تامین کننده های چیپ های اپل در صحنه قرار گرفت و در حال حاضر نیز چیپ های مودم مربوط به آیفون، آیپد و اپل واچ را شرکت کوالکام تامین می کند.


[ بازدید : 70 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به texnoli است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]